جوک و اس ام اس بخش 3
نوشته شده توسط : مهدی

هر چي زنگ مي زنم آنتن نميده به مامانت بگو جاتو عوض کنه

(اين مسيج مخصوص ساعت 3 بامداد است) ببخشيد عزيزم كه اين موقع شب مزاحم خوابت شدم چون يه سوال مهم برام پيش اومده، مي خواستم بدونم «هواپيما بوق داره؟

ميدوني «نبات» کيلويي چنده؟ نمي‌دوني؟ «نقل» چي؟ اونم نمي‌دوني؟ اشکال نداره، از قديم گفتن: خر چه داند قيمت نقل و نبات

زندگي 3 ايستگاه داره 1. تولد 2.عشق 3.مرگ... آقا ايستگاه دوم نگه دار

خانه‌اي با تماميِ امكانات: سونا خشك، سونا بخار، استخر، جكوزي، سالن كنفرانس، سالن بدن‌سازي، لابيِ بزرگ، 5 خوابه، 450 متر زيربنا، دوبلكس ( يعني كلا 900 متر )، در بهترين نقطة بالايِ شهر، پنت‌هاوسِ يه برجِ 40 طبقه، با ديدِ عالي متعلق به اينجانب ميباشد! دلت بسوزه

ماه مبارک رمضـان بر همه ي مـسلمين جهـان مـبارک باد حتي شما دوست عزيزي که کله گنجشکي مي گيري

آیه 16سوره ياهو: اي کساني که شبها چت ميکنيد، بدانيد که قبض تلفن شما را رسوا خواهد کرد

مرد، این موجود بیچاره!
وقتی به دنیا میاد، همه حال مامانشو می پرسن! وقتی ازدواج می کنه همه می گن چه عروس خوشگلی! وقتی می میره همه می گن بیچاره زنش!

خیلی دوستت دارم. یه روز میام دنبالت تا با هم بریم یه جای دور که دست هیچ کس بهمون نرسه.
قربانت عزرائیل

عزیزم به اندازه تمام سلول های بدنم دوستت دارم
قربانت یه آبزی تک سلولی

از جوجه تیغی کوچولو پرسیدم بزرگ ترین آرزوت چیه؟ معصومانه نگاهم کرد و گفت: بغلم می کنی؟

آرزو دارم عمرت مثل دستمال توالت باشه، سفيد و مفيد و دراز!

دوست داشتم جيگرتو بخورم، اما حيف بايد تا عيد قربان سال ديگه صبر كنم!

طبق آخرين مصوبه وزارت دادگستري، خل بودن جرم نيست، آزادانه به كارت برس!

می دونید اولین بار که آدم حوا رو دید بهش چی گفت؟ گفت ایوووووووووو چه خانم با شخصیتی! با من ازدواج می کندنده؟

قلب من، دل من، خون تو رگهاي من، نفس من، جيگر من، بطور کل تموم بدنم درد میکنه، بايد برم دكتر ببينم چرا اينطوري شدم

بيا مثل دوتا كبوتر پر بكشيم بريم روي بلندترين درخت لونه كنيم... بعد تو تخم بذار، منم ميرم گوجه بخرم املت بخوريم

جوادترين اس ام اس لاو 2007: لاستيک دلمو را با ميخ نگاهت پنچر نکن

تو تكدرخت زندگي من هستي كه الاغم را به آن مي بندم

رفتم دم گل فروشي هرچي گشتم قشنگ ترين گل رو نديدم. نگرانت شدم

رفتم دم گل فروشي هرچي گشتم قشنگ ترين گل رو نديدم. آخه گوسفند! چرا اون گل رو خوردي؟

OOOOOOOOOOOOOOOOOOO/OOOOOOOOOOOOOOOOOO
اينا همه تورو دوست دارن، منم اونجام، ببين دستمو برات بلند کردم.

ملوسم...
دلم برات تنگ شده.
قربانت گل مراد

- + - + - + - + - + - + - + - + - + -
+ - + - +- + - + - + - + - + - + - +
-+- + - ++ - + - + - + - + - + - + -
بشين جمع و منها کن ببين چندمين باره سرکار رفتي؟

 

 

........
........
........
به دليل ايام سوگواري از گفتن اين اس ام اس معذوريم

 

گل مراد داره مي خنده.چرا؟چون ملوس داره اس ام اس مي خونه

 

سريع ترين دوربين جهان اختراع شد. اين دوربين مي تونه از خانم ها در لحظه اي که دهانشون بسته است عکس بگيره

 

ببخشید از شرکت روزانه مزاحمتون می شم. عکستون روی شیشه شیر قدیمی شده لطفا یک عکس جدید برامون بفرستید

.

الو برج مراقبت؟ اعلام وضعیت اضطراری. اگر قلبتون جا داره اجازه فرود می خوام. جا هست؟

 

تو مثل خورشید هستی. می دونی چرا؟ چون با همون نگا اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی

 

...............//////
--------<( @ @ )>
--o00---------------00o--
ببخشید کلید نداشتم از دیوار اومدم.

 

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.
حالا سیب هارو حذف کن از اول بخونش!

کاش مي توانستم همچون پرنده اي پروبال شکسته باشم... تا در کنج قلبت خانه اي بسازم... تا آنفولانزاي مرغي بگيري، بميري... نکبت

اگه يه روزي بري سفر بري ز پيشم بي خبر فقط سوغاتي يادت نره

 

اینقدر بزرگه که نمی دونم چکارش کنم از زیر شلوارم حسابی تابلو وقتی بهش احتیاج دارم روم نمی شه درش بیارم... عجب مزخرفیه این نوکیا 6600

 

 

من غم را در سکوت سکوت را در شب شب را در بستر بستر را برای اندیشیدن به تو دوست میدارم

 

زندگي مثل دوچرخه سواري است . مادامي که رکاب بزني زمين نمي خوري

 

عشق مثله ساعت شني همزمان که قلبت رو پرميکنه مغزت رو خالي ميکنه

 

اي كاش گل آفتابگرداني بودم تا با نور وجودت جوانه ميزدم و با گرماي عشقت رشد مي‌كردم تا تو تخمم را بخوري

 

اگه كسي دستت رو گرفت، دستت لرزيد، قلبت لرزيد، همه وجودت لرزيد، براي عاشق شدن عجله نكن، شايد بابا برقي باشه!

 

 تنها يادگاري (( ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ )) اين آخرين چيزيه که از تو برام مونده، جاي پاهات رو ديوار اطاقم، يادت به خير، عجب مارمولکي بودي

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم نوشتم كه خطم خوب بشه جو نگيردت

 

عشق من از وقتي رفتي خونه تاريکه

چراغ خونه خاموشه

آخه فیوز رو چرا با خودت بردی

 

وقتی کسی نیست که به دادت برسه پس داد نزن شاید از سکوتت بفهمند که چقدر درد و غم تو وجودته

 

زرنگ تو نیستی زرنگ لیوانه که از همه لب میگیره زرنگ افتابس که کون همه رو میبینه زرنگ زنبوره که همه انشو میخورن

دیشب خیال رویت در ماه دیده بودم گویا فضا نوردان در ماه ریده بودند.

 

هر موقع يه مگس بي خيال از کنارت رد شد ... بدون هنوز هيج گهي نيستي

 

ترکه میره سربازي......................................................................................................................دنبال چي ميگردي؟ ترکه نيستش! رفته سربازي

 

اگه فکر کردي بري قيد چشاتو مي زنم اگه فکر کردي بري ازت به آسوني دل مي کنم آفرين يه بار تو عمرت درست فکر کردي

 

مي خوامت نه به خاطر رفاقتت... نه به خاطرصداقتت... نه واسه شرافتت... ظرافتت... رشادتت... حسادتت... مي خوامت فقط به خاطر خود کثافتت

 

اگه با هم رفتیم بیرون............سردم شد............. یه لب......... یه لب........................................... یه لبو برام میخری...؟!!

 

موج اگر ميدونست که ساحل هيچ وقت دستشو نميگيره هرگز نفس نفس نميزد که بهش برسه

 

سالها بود تورا ميکردم...همه شب تا به سحرگاه دعا / ياد داري که بمن ميدادي ... درس آزادگي و مهر و وفا؟ / همه کردند چرا من نکنم.... وصف روي گل زيباي تورا؟ / تو اگر خم نشوي تو نرود... قد رعناي تو از اين درگاه

 

این پیغام کاملا جدیه. باور کنید. منم اول قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد

 

خیلی دوستت دارم. یه روز میام دنبالت تا با هم بریم یه جای دور که دست هیچ کس بهمون نرسه.
قربانت عزرائیل

 

مرد، این موجود بیچاره!
وقتی به دنیا میاد، همه حال مامانشو می پرسن! وقتی ازدواج می کنه همه می گن چه عروس خوشگلی! وقتی می میره همه می گن بیچاره زنش!

 

تولد دومین گوسفند شبیه سازی شده مبارک...!! تو دیگه تنها نیستی!!!!!

 

به نیت 124000تا پیامبر صلوات بفرست و این اس ام اس رو برای 124000نفر بفرست .انشاالله تا اخر این ماه خبر خوشی از طرف مخابرات بهت می رسه

 

فناوری نیروی هسته ای و پیروزی غرورآفرین دانشمندان ایرانی در زمینه بهره برداری صلح آمیز از انرژی هسته ای رو بی خیال..... خودت چطوری؟؟!!!

 

 

من دادم تو ام بده . من مفتی دادم تو هم مفتی بده . درسته درد داره ولی ثواب داره (اهداي خون اهداي زندگي)

 

دستانم را بر کمرت حلقه میزنم.لبانم را بر لبانت میگذارم و از عصاره وجودت ميكشم با تمامه وجود فریاد میزنم،دوستت دارم شیشه نوشابه

 

سلام من مامور گاز هستم میخواستم بیینیم اجازه میدی یه گاز از لپات بگیرم؟

 

 

 

 

 

shere no: khak bar saret kheili ani hamishe dar ghalbe mani . ridam be oon ghiyafat Duset daram Kesafat
________________________________________
حيف که فقط تو يکي رو دارم ........ اگه از تو يه عالمه داشتم .... تا حالا يه گاوداري زده بودم ...
________________________________________
از جلو دادن براتون راحت تره يا از عقب دادن ؟؟؟؟؟؟؟
.
(
سازمان نظر سنجي شركت واحد جهت ارائه بليط )
________________________________________
خيلي ببخشيد بد موقع مزاحم شدم . مي خواستم ببينم اب خوردي افتابه رو كجا گذاشتي ؟؟؟
________________________________________
اين اس ام اس تنها براي بيدار کردن شما ارسال شده و هيچ ارزش ديگري ندارد حالا مي توني بري بخوابي شب بخير......
________________________________________

ميتونم يه چيزي رو بهت بگم؟مطمئن باش از ته قلبم ميگم.هميشه از خدا ميخواستم که تو زندگي يه همراه خوب بهم بده.همراهي که هميشه کنارم باشه و من
بتونم به راحتي باهاش ارتباط بر قرار کنم.خدا يکي رو بهم داد.همراه من نوکياست مال تو چيه؟
________________________________________
بي معرفت شدي . محل نمي ذاري . اس ام اس نمي دي . خودت رو واسه من مي گيري . اين همه بي محلي واسه چي ؟؟ حالا خوبه كه فقط عكست رو چي
توز هستش
________________________________________
برروي سنگ سفيدي نشسته بودم وآمدنت را به انتظار ميکشيدم وبادآمدنت را به گوشجان نواخت وتوآمدي پاهايم لرزيدوصورتم سرخ شدوآنگاه سيفون راکشيدم
وتورا آببرد
________________________________________
برو بالا
.
بالا تر
.
تو هنوز فرق بالا و پايين رو نمي دوني ؟؟ تمرين کن فردا چپ و راست رو مي پرسم
________________________________________
خرس ها با يک ظرف عسل خر مي شن . اسب با چند حبه قند . طوطي با تخمه . سگ با استخوان . راستي تو هنوز موز دوست داري
________________________________________
الهي تو خورشيد بشي و من زمين تا سالي يک بار من دور تو بگردم و سالي 365 روز تو دور من بگردي
________________________________________
سلام ... من از اداره برق مزاحمتون مي شم ... شما شاکي خصوصي دارين !!!! اخه برق چشماتون يه نفر رو کشته
________________________________________
يه روز يه رشتيه با يه ترکه با يه تهرانيه با يه امريکاييه با يه ابادانيه با يه اصفهانيه با يه مکزيکيه با من تصميم گرفتيم بذاريمت سر کار
________________________________________
ترکه ميره سربازي ..
.
.
.
.
.
.
چيه امدي پايين هنوز برنگشته که من جکش رو بگم!
________________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
فضول اگه چيزي مي خواستم بگم همون بالا مي گفتم .
________________________________________
براي يه نفر اس.ام.اس مياد . ميگه : آخ جون جوك .....ميپره گوشيشو برميداره بعدش مي بينه جوك نبوده كلي ضايع مي شه مثل تو كه الان همين فكر و كردي و
ضايع شدي
________________________________________
در لجن زار قلبم قورباقه تريني I Love You
________________________________________
به دريا بنگرم، دريا تو بينم. به صحرا بنگرم، صحرا تو بينم. نميدونم چه كس بر عينكم ريد، كه هر جا بنگرم آنجا تو بينم
________________________________________
اولين چيزي که بهش دل بستم تو بودي بي‌تو آروم و قرار نداشتم... گريه ميکردم... تو رو ميخواستم... ميدونستم تو نباشي نميخوابم ((دوست دارم پستونک))....
________________________________________
هميشه عكس تو رو توي كيف پولم دارم.هر وقت دچار مشكل بزرگي مي شم ،بهش نگاه مي كنم.اون وقت احساس ميکني که هيچ کدوم از مشكلاتم به اندازه ي
اين يه دونه وحشتناک نيستند !!!
________________________________________
اگه مردونگي مرده، اگه رفاقت ها رنگ باخته، اگه عشق ديگه معنا نداره، اگه دنيا پر از نامرديه، اگه آرامش نيست، خوب به تو چه، تو آف‌لاينت رو بخون!
________________________________________
اگر اين اس ام اس رو بخوني، "ويروس" وارده مغزت ميشود
.:.loading.:.
مغز پيدا نشد!!
________________________________________
اين پيغام کاملا جديه. باور کنيد. منم اول قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عيدي داد يه توپ قلقلي داد
________________________________________
از لرزش صدات از برق نگات از تپش قلبت از نفس هاي تندت از عرقي که روي تنت بود فهميدم که تيروئيدت پرکاره!
________________________________________
بغلت مي کنم 60 تا بوس ازت مي گيرم.
بعد پرتت ميکنم رو تخت!!
بد شلوارت را از پات در ميارم!!!!!!!!!!!
پاهت را ميگيرم بالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
بعد پوشکت را عوض ميکنم عزيزم.جيگر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
________________________________________
اول شلوارتو در ميارم بعد ميكشمت جلو بعد بوست ميكنم بعد پوشكتو عوض ميكنم ني ني كوچولوي من
________________________________________
اينقد تنگي كه وقتي ميكنم توت احساس ميكنم داري پاره ميشي.پاره نشي كه فقط تو يكي رو دارم جوراب جون
________________________________________
يه روز ميميري به
خاك سپرده ميشي بعد يه علف ميشي و يه گاوه مياد تورو مي خوره.بعد تورو ميرينه بعدگوه ميشي بعد من نگات ميكنم ميبينم اصلا عوض
نشدي
________________________________________
دستانم را بر کمرت حلقه ميزنم.لبانم را بر لبانت ميگذارم و از عصاره وجودت ميمکم با تمامه وجود فرياد ميزنم،دوستت دارم شيشه نوشابه!!!!!!
________________________________________
اي که پا گزاشتي رو عشقه من ؛ اي که در را بستي به روي من ؛ درو باز کن دستم مونده لاي در
________________________________________
آيا فكر مي‌كنيد بي‌عرضه هستيد؟ فكر مي‌كنيد به درد هيچ كاري نمي‌خوريد؟ فكر مي‌كنيد بي‌مصرف هستيد؟ به خدا درست فكر مي‌كنيد
________________________________________
به اندازه دو تا چشمام دوست دارم ( ارادت مند شما
موش كور )
________________________________________
خيلي دوست دارم يه روزميام دنبالت ومي برمت جايي كه دست هيچكس بهت نرسه... قربانت..عزراييل..!!!
________________________________________
اگر مي خواهيد زندگي جديدي داشته باشيد با ما تماس بگيريد ( سازمان بازيافت زباله)
________________________________________
اگر خواهان مهاجرت به كانادا هستيد تا سبتامبر با ما تماس بگيريد . "گروه غازهاي وحشي مهاجر"
________________________________________
اميدوارم امشب در عميق ترين لحظه خوابت احساس كني ....................جيش داري...!!!
________________________________________
عزيزم با من باش و از وجود من به زندگيت گرما و صميميت ببخش و سرماي سخت زندگيت را با اعتماد به من از بين ببر ، ........<< از طرف ايران رادياتور >>
________________________________________

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 587

|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: